piątek, 5 kwietnia 2013

Recenzja kremy NIVEA

Jakiś czas temu kupiłam 2 kremy NIVEA odżywczy krem nawilżający na dzień i regenerujący krem na noc.
Nowość więc postanowiłam wypróbować.
Oby 2 kremy są przeznaczone do cery suchej i wrażliwej.
Za 2 kremy zapłaciłam chyba 20 zł bo były w promocji.

100_2568.JPG

OD PRODUCENTA;

Krem na dzień;
-zapewnia głębokie nawilżenie
-pomaga chronić skórę przed działaniem promieni słonecznych
-odżywia skórę dzięki swojej kojącej formule

MOJA OPINIA;
-zapach; bardzo delikatny, niedrażniący
- łagodzi, nawilża, szybko się wchłania
-cena jest na prawdę super
-wydajność
-dostępność

Krem na noc;
-zapewnia głębokie nawilżenie
-wspomaga proces regeneracji skóry nocą dzięki kojącej formule z prowitaminą B5

MOJA OPINIA;
skórę twarzy nawilża dość dobrze
-regeneruje i koi
-wydajny
-dobrze się rozsmarowuje
-dostępność
-cena jest na prawdę super

JAK DLA MNIE TO BYŁ STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ !!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz