piątek, 5 kwietnia 2013

Neonowe paznokcie w kolorach tęczy

olorach tęczy

 
 Ostatnio zakochałam się w zdobieniu paznokci Ombre neonowymi kolorami.


Nie powiem, bo roboty jest  z tym sporo, ale paznokcie OMBRE w kolorach tęczy to moja nowa miłość. 
Jestem pewna, że przez długi czas nie zmienię techniki zdobienia, bo po prostu jestem nią zauroczona. 
Co o nich sądzicie? Uważacie, że to tylko dla odważnych? Nie powiem, bo przyciągają spojrzenia ludzi na ulicy. 
Możecie także zobaczyć co zdziałała odżywka Eveline 8w1, której recenzja jest na moim blogu i tam są paznokcie.Zamierzam sobie takie zrobić.
 Teraz trendem są neonowe kolorki- różowe, zielone, żólte, wszystkie kolory, wązne tylko żeby rzucały sie w oczy. Możliwości jest wiele- mogą być lakiery do paznokci jak również ubrania i buty, a o dodatkach już nie wspomnę( kochaam je ♥.) ^^ oraz oczywiście w lecie nie obejdziemy się beż neoniastych stroi kompielowych. ;P a wy co sądzicie o takim looku na lato?. piszcie w komentarzach i oceniajcie bloga. ;D Bigaśny ciuum dla czytających :***. ♥ .
Neonowe kolorki ;]
które są najładniejsze waszym zdaniem?. (komm.)

Neonowe kolorki ;]
podoba się wam?. bo według mnie te buty są świetne, normalnie się zakochałam ; )

Neonowe kolorki ;]
pomalowałybyście paznokcie takimi odważnymi kolorami jeśli tak to jakimi?.

Neonowe kolorki ;]
                                              Celebryci również noszą neonowe kolory

                                                              Sami zobaczcie



Marina Łuczenko



Rihanna

Ok na dzisiaj tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz