czwartek, 4 kwietnia 2013

Luzik


Dzisiejszy dzień na luzie, nic prawie się nie działo. Nie umiałam zasnąć, zresztą zawsze mam tak, że nie umiem zasnąć po przerwie w nauce.Po przerwie w nauce ponieważ byłam chora no i były święta. Nie umiem dopuścić do siebie tej myśli, że jutro np. szkoła. Co chwila mój pies przychodził do mnie, łasił się i co chwila wstawałam. Więc tą noc uważam za nie udaną. Do tego nie umiałam też zasnąć bo w głowie siedziała mi piosenka Zabili mi żółwia - Marionetka. I cały czas ją śpiewałam w myślach.Dzisiaj taki troszkę poważny zestaw, ale jakże uroczy. Strasznie podoba mi się ta koszula. Podbiła moje serducho ;3

Koszula - Romwe
Spodnie - Zalando
Lity - Sarenza
Kopertówka - Vero Stilo
Bransoletka - Accessorize
Kolczyki - Dyrbergkern

   

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz