sobota, 30 marca 2013

Życzenia część 2

Hejo!

Jeżeli dobrze śledzicie naszego bloga to pewnie wiecie , że napisałam Wam życzenia . Jeżeli nie możecie znaleźć tego to ja dla Was znowu je napiszę . Skoro  ja jestem ta komputerowa to będzie kilka życzeń z neta i jedno moje .



Tradycyjne:
Zdziwisz się kto? Zdziwisz się skąd?
A ja Ci życzę Wesołych Świąt!
Pomyślisz sobie, to jakaś bajka!
A ja Ci życzę smacznego jajka!
Czy jestem szczera? Nie miej obawy!
Bo również życzę miłej zabawy!

Religijne:
Alleluja dziś śpiewamy,
Bogu cześć i chwałę dajmy,
Bo zmartwychwstał nasz Zbawiciel,
Tego świata Odkupiciel.
Zdrowia, radości i powodzenia
To są najszczersze moje życzenia.





Dziecięce:
Mówi zając do baranka – jaka piękna to pisanka.
Wtem z jajeczka wyszła kurka, nastroszyła swoje piórka.
Biega głośno, krzyczy, że wesołych świąt Wam życzy.


Miłosne:
Na stole święcone, obok baranek…
no i koszyczek pełen pisanek
wiosenne bazie stoją w wazonie
podczas Wielkiej Nocy miłość w sercach plonie.


                                                 Pinkowe:
Skacze sobie zajączek-
Dziś życzenia Wam złożę!
Spokojnych Świąt
Dobrego jajka
Fajnego baranka
Mokrego śmingusa
Życzenia były na spontana
Życzyła Pinka z rana!



Pinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz