piątek, 29 marca 2013

Berka - żakiet

"Sweter zrobiony jest z dropsowej Limy, równiutkie 9 motków czyli 45 dkg, druty KP 4,5.
Co do modyfikacji: może będzie widać na zdjęciu (starałam się) dodawałam oczka pod biustem, całkiem sporo tego dodałam bo na pewno więcej niż 10, co jakiś czas dodawałam tez oczka na karku, żeby potem nie ciągnęło jak przypadkiem zbyt ścisło zakończę, do czego nie mam kompletnie wyczucia. No i zrobiło się takie luźne homonto :)
W zasadzie na zdjęciu jeszcze tego nie ma, ale poczekałam aż pętelki się rozciągną i podszyłam je, teraz guziki się nie rozlazą." 

 Sweterek wyszedł świetnie! Nie zgodzę się zupełnie z opinią o luźnym homoncie;))






Na zdjęciu powyżej widać dodawane oczka pod biust.



Tutaj charakterystyczny kołnierz szalowy (chociaż rzędami skróconymi i odejmowaniem oczek da się w berce sprowadzić go do "normalnego")



A tutaj rękawy - które w Berce zachodzą na ramiona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz