czwartek, 28 marca 2013

Info od Pinki

Hejo!

Dziś kilka informacji w sprawie kolejnych artykułów.

  • Będzie kilka imienników. Pierwsza będę ja a później reszta "dziennikarzy". Jeżeli chcielibyście jakieś imię to pisać w komentarzu pod artykułem. Piszcie np. Imiennik Ania. 
  • Konkurs pt. "Mój Artykuł" . Ten kto poda najciekawszy pomysł na artykuł napisze ktoś z nas  ( np. jak będzie o zwierzętach to poproszę Kayuchnę żeby napisała , lub czy mogłabym napisać coś w tej kategorii) . Konkurs trwa do końca kwietnia. Pod artykułem  napiszczie : Konkurs [Tytuł artykułu] .
  • Mamy kanał na YouTubie. Pierwszy jest mój filmik. Link do kanału : Kanał Cotton Mill 24. Pierwszy filmik jest mój :D .
  • Na YouTubie będzie seria pt. " Pinka odpowiada " . Jeżeli macie jakieś pytanie piszcie pod wpisem , lub pod filmikiem " Pinka vloguje "
  • Teraz zamiast podpisywać się tak jak zawsze to wkleje logo Pinki . Jeżeli logo nie będzie na czarnym tle to nie jest moje logo.
                                                                              To tyle.

Piszcie komentarze!!!

                                                                                                                                               








5 komentarzy: