niedziela, 24 lutego 2013

Nigdy nie mów nigdy! Stylizacja z cekinami

Dowód na to że wszystko jest możliwe…

To stylizacja ze zdjęć poniżej. Możecie sobie wyobrazić, że kiedyś trzymałam się zdeleka od cekinów i uważałam, że tak już zostanie?
Tak samo jak z muzyką, kiedy pierwszy raz usłyszałam melodię Gangnam Style, nie spodobała mi się, a teraz chętnie jej słucham. No dobra… Teraz już zaczyna mnie nudzić, ale jest to śmieszny i bardzo pozytywny kawałek ;)
Wniosek na przyszłość: nigdy nie mówię nigdy, bo ludzie się zmieniają i wraz z tym zmieniają się poglądy. Ograniczanie się tylko szkodzi. Możemy to porównać do pozostania w zamkniętym pokoju z drzwiami przez całe życie, tylko dlatego że nikt nas nigdy nie nauczył jak użyć klamki ;)
stylizacja-z-cekinami

stylizacja-z-cekinami

stylizacja-z-cekinami

stylizacja-z-cekinami

stylizacja-z-cekinami

stylizacja-z-cekinami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz