Marynarskie motywy powróciły ze zdwojoną siłą!
Najnowsza kampania marki Tommy Hilfiger po raz kolejny udowadnia wierność założeniom marki i ogromny dystans do aktualnych trendów.
Marynarskie paski to ponadczasowa klasyka, która powraca co kilka sezonów i trzeba przyznać że ma swoich wiernych fanów. Marynistyczne motywy kojarzące się głównie z letnią przygodą na żaglach w umiarkowanej ilości świetnie sprawdzają się w wielkomiejskiej przestrzeni.
W kampanii występują trzy super modelki: Jacquelyn Jablonski, Toni Garrn, Jourdan Dunn. Rodzinne zdjęcia niczym z katalogów Dolce&Gabbana to nowość w kampanii tej marki, która z pewnością przypadnie do gustu jej klientom.
Na mnie kampania zrobiła pozytywne wrażenie i sprawiła, że tęsknie za latem. A jak Wy ją oceniacie?






Marynarskie paski to ponadczasowa klasyka, która powraca co kilka sezonów i trzeba przyznać że ma swoich wiernych fanów. Marynistyczne motywy kojarzące się głównie z letnią przygodą na żaglach w umiarkowanej ilości świetnie sprawdzają się w wielkomiejskiej przestrzeni.
W kampanii występują trzy super modelki: Jacquelyn Jablonski, Toni Garrn, Jourdan Dunn. Rodzinne zdjęcia niczym z katalogów Dolce&Gabbana to nowość w kampanii tej marki, która z pewnością przypadnie do gustu jej klientom.
Na mnie kampania zrobiła pozytywne wrażenie i sprawiła, że tęsknie za latem. A jak Wy ją oceniacie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz