środa, 10 lipca 2013

Info. od Pinki 3

Witam!

Dzisiaj OGROM wiadomości i pytań. ZAPRASZAM!  

☺ Jeszcze dzisiaj POSTARAM się zrobić: Imiennik (nie wiem jakiego imienia), Recenzje Pou, Pierwsze wrażenia z gry "Stronghold 2" i jeszcze nie wiem ale coś będzie.
☺Ogólnie nie licząc tego tygodnia posty ode mnie będą co tydzień w weekendy godziny18.  Czasami  jeśli będę zajęta będą później ale, będą. Jeżeli godzina lub data nie odpowiada napisz pod spodem. ☻
☺Zmieniam logo na:

☺Małe pytanko:Czy macie ochotę na mały konkursik?
☺News z życia codziennego-niestety przestawiłam się ze spania w nocy na dzień. Dzisiaj staram się nie spać do min. 15:30. TRZYMAJCIE KCIUKI!!!
☺Napiszcie mi w komentarzu czy mam mówić w postach do osoby 2 l.poj czyli : Ci,Tobie itp. czy do osoby 2 l.mnogiej np. Wam

Ja w tym momencie się w Wami żegnam. Mam nadzieję, że podobają się Wam zmiany. Napiszcie mi czy podoba Wam się nowe logo

ENJOJ AND GOODBYE!!!

2 komentarze:

  1. Ej . Założyłaś bloga i masz trzy posty . Zacznij pracować nad swoim blogiem a nie pisać info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem krytykę, ale mam dużo postów. Moje posty są o grach. Napisałam np: o grze Spore,The Settlers i wiele,wiele innych. P.S Ponieważ piszesz z naszego wspólnego konta mógłbyś/abyś się podpisać. Pinka

      Usuń